zaterdag 26 november 2011

(!)

Hi,
Ik zit aan het toetsenbord en luister. Ik 'hoor' veel, soms te veel omdat het te snel gaat. Mijn ene vinger waarmee ik tik kan dat motorische niet aan, snel gaan woorden in mijn hoofd, hele zinnen. Iets onzinnigs? voor mij is het duidelijk. Voor de lezer? Wat schrijf ik dan. Iemand die op de wetenschap gericht is zegt: "Die dame is niet goed wijs". En ik hoor: "Margreth, je moet dit niet al gaan lezen".  Er zijn in deze tijd doomdenkers en doonsenario's. Ik wil dat lichtpuntje dat een bundel wordt dat gaat stralen als de ZON over ons allemaal heen. Ik wil blije gezichten  en luisteren naar dee verhalen van MENSEN, 6 OF 99. Voor mij doet het er niet toe of je GELOOFT in religieuze zin. GELOOF in het GOEDE en bovenal in JEZELF. Ik wil door optimisme een vlammetje geven MENSEN en GEEF het vooral door!

HOIJE

Geen opmerkingen:

Een reactie posten