woensdag 9 november 2011

PROFIEL OMSCHRIJVING

Hi,
Net een korte beschrijving van mezelf teruggelezen, en ik denk:"Jee Margreth, schrijven kun je". (Misschien niet qua zin-opbouw of zonder spelfouten, want ik ben een gevoelsschrijver) Hieronder te lezen, zij het iets aangepast.
Ik ben een happy single, die zich graag inzet voor mede-aardbewoners. GELUK / GELUKKIG! Je leest en hoort het steeds vaker. Er gaan onder meer populaire tijdschriften over zoals Happinez en Flow. Over wat het eigenlijk is, GELUK. In deze jachtige tijd schijnt het nog belangrijker te zijn. Er worden verschillende omschrijvingen gegeven, en hoe GELUK te vinden. Mijn persoonlijke definitie van GELUK is: huisje, boompje, beestje. Een partner heb ik (nog) niet en kinderen zullen er niet meer komen. Maar ik ben TEVREDEN, ook een belangrijk woord, misschien wel belangrijker. Ik zal het niet uitsluiten of die speciale persoon in mijn leven komt. Ik leef niet eenzaam of geïsoleerd, mijn sociaal veld is groot genoeg. Er zullen altijd dingen zijn die ik nog wil, waarnaar ik streef. En dat is goed, idealen moet je behouden. Wensen te over? Prima! Pink en blingbling is mijn ding maar.... TEVREDEN ZIJN, IS EEN BEGIN!

HOIJE

Geen opmerkingen:

Een reactie posten